divendres, 3 de setembre del 2010

BENVINGUDES I BENVINGUTS A LA CLASSE DE 5é I



Si heu parlat amb algun company, que segur que ho heu fet, de segur que li haureu preguntat:


- I com és Enri? Posa molts deures? Posa examens difícils? Castiga molt? Té mal caràcter?

No sé si a més de respondre a eixes preguntes us hauran dit també que m'agraden molt les històries i pense que als xiquets i xiquetes de la meua classe també.

Hem llegit, contat i escrit històries de mil maneres: les he llegides jo, com si estigués actuant al teatre, les han cantades alumnes a ritme de rap, les hem inventat amb paraules que només tingueren la lletra e, o que no tingueren la o. Històries formades per paraules d'una sola síl·laba, en forma de poesia (aquestes s'anomenen poemes i moltes vegades parlen de sentiments), històries sense cap ni peus, sense final...

Em falten les vostres, de segur que en teniu moltes per compartir.

Comencem?

**

20 comentaris:

manuela ha dit...

enri el blog esta muy chuli estoi muy contenta de que seas mi profe :)!

Enri ha dit...

Manuela, m'alegre que t'agrade el bloc. Ets la primera que s'ha atrevit a escriure-hi! Et felicite. Així m'agrada: xiques ben valentes.
Besets i pessiguets

manuela18 ha dit...

enri te doi mi bloc asi me contestas a lo que te boi a decir: me puedes esplicar como te as puesto esas mascotas yo quiero son tan monas *0* *¬*

Nerea393 ha dit...

Hola Enri; soy Marta, la madre de Nerea, como no tiene ganas de escribir he pensado en escribirte yo y ser la primera madre a ver si se animan l@s demás.No tenemos mucha práctica en éstos temas pero ya iremos cogiendo...un saludo y hasta pronto.

Anònim ha dit...

Enri em pareix molt bona mestra me eu pase be amb ella es molt divertida. Et vaig a contar un enigma val un home esta en una illa deserta darrere de ell hi han piranyes a la dreta un home en una pistola a la esquerra un lleo "Anomenat" ai darrere del lleo hi ha un vaixell i al costat del home hi ha una pedra que faries per escapar?
La resposta te la die en classe firmat nº17 Adrian.

Enri ha dit...

Adrián, recorda que no has d'enviar els missatges com ANÒNIM, sino com a 17 ADRIAN.
L'altre missatge tan divertit que has enviat, el del bulldog, no l'he publicat perquè posaves els teus cognoms, i només vull que, a internet, poseu el nom.

Adrian ha dit...

Enri ja me he registrat per a no signar en Anònim, si puc t'enviaré una foto de la meua mascota si m'ajuda la meua germana. M'agrada molt estar en la teua classe.

Anònim ha dit...

Hola Enri, avuí anirem al veure el bou al café Espanyol i després anirem a la fira amb uns amics.

Adeuuuuu.

Angela ha dit...

14 hola Enri m`agradat molt el teu bloc i espere que en aquest any a prenga molt en tu un bes i un abraç Angela Latorre Rebollar.

Nerea393 ha dit...

Enri,soc Nerea,on deies que estaven els enigmes;en aquest blog o en el de valencià?Es que no ho sé i vull fer algún.

Enri ha dit...

Nerea, ja tens un enigma per a resoldre. Posa't a la feina!
Àngela, continua participant al bloc, ens agrada molt que enguany estigues amb nosaltres.
Alex, com es nota que t'ho has passat de meravella a les festes!És que no pares!
Adrian, a veure si ens contes alguna cosa de les festes de Moncofa!

Dos besets i un pessiguet per a tots i totes

Unknown ha dit...

“Que tenga usted una buena mañana, oficial”, dijo el señor McGuire. “¿Puede usted decirme qué hora es?”.

“Puedo hacer eso exactamente”, replicó el agente Clancy, que era conocido como el policía matemático. “Sume un cuarto del tiempo que hay entre la medianoche y ahora a la mitad del tiempo que hay entre ahora y la medianoche, y sabrá usted la hora correcta”.

¿Puede usted calcular la hora exacta en que ocurrió esta intrigante conversación?

Enri ha dit...

Elies, com es nota que eres profe dels que donen batxillerat! No creus que és molt difícil per a nosaltres? O pot ser no, perquè crec que tinc la resposta, je je.
Un beset i... tres pessiguets.

12andrea ha dit...

hola Enri:

estic en ma mare,estic descubrint

coses sobre el bloc al final me he

decidit ha escriure perque tenia una

poqueta de vergonya. .A ma mare lo

que mes li agrada es el pollet.jajajajajaja

adeuuuuu

Anònim ha dit...

Hola , enri sobre els examens, et volia dir que en quin obre anaben:

Mate,Caste,Valen i Medi


Adeuuuuuuuuuuuuu

Nerea393 ha dit...

Enri,vull contar-te'n una espècie d'enigma(està en castellà):¿Cuál era el monte más alto antes de que se descubriera el Everest?Et donarè la resposta a classe.

alex211200 ha dit...

Enri, els meus pares i jo no entenem el que vol dir (FER O COM FER)

Gabriel 18 ha dit...

Enri quan arribes a Paris avisa i que et vaja be el viatge un beset



ADEU

3 Alex ha dit...

hola Enri, estic fent una proba per a Esther.

Adeuuuuuuuuuuuu

alex3 ha dit...

hola Enri com van les festes???????


Esther i Alex.