dilluns, 20 de setembre del 2010

HISTÒRIES: T'HAS FIXAT QUE CAP DE LES PARAULES D'AQUESTA HISTÒRIA DU LA LLETRA i ?

**
Anem a crear la nostra primera història. Amb unes condicions, és clar...

La lletra i, cap paraula pot portar,
ha de començar com jo us diga
i com jo us diga ha de acabar.


[ comenceu la història així :]

Lola sempre anava cantant. Jo no sé el perquè, però

[ continueu la història com vulgueu ]

[ acabeu la història així :]

No tornà a parlar amb ell.

Recordeu:

PLANIFICAR

1- Pense la història. No me preocupe de si les paraules de la meua història duen la  i  o no la duen.

2- Pense el títol.

3- Quan les dues coses anteriors són del meu gust, comence a escriure un esborrany (millor si ho faig a ordinador i ho guarde, així no hauré de copiar-ho tot quan ho tinga corregit). Esta vegada sí que vaig procurant que cap paraula duga la  i  , buscant sinònims, canviant expressions etc.

4- Només em queda repassar-ho i copiar-ho a net.

5- Darrer dia per entregar-ho, divendres.

SI ALGÚ DE VOSALTRES VOL QUE PUBLIQUEM LA HISTÒRIA AL PENSE I FAIG, JA US DIRÉ COM HEU DE FER-HO. MOLT FÀCIL, JA VEUREU.

Va, i una pregunteta de propina. Què té a veure la imatge que teniu a la dreta amb el que estic dient?

**

3 comentaris:

abriel ha dit...

hola enri me possat en un problema de mates i esta molt way

Gabriel ha dit...

hola Enri els exercicis de mates estan molt ways.

8Nerea ha dit...

Ja està clar, estàs parlant de fer com si fora una hitòria, i la foto es un llibre...